رفتن به محتوای اصلی
۸ شهریور, ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۴

افتتاح بیش از 400 پروژه شهر قم طی دو سال اخیر/توجه ویژه به محلات کم برخوردار

افتتاح بیش از 400 پروژه شهر قم طی دو سال اخیر/توجه ویژه به محلات کم برخوردار
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: طی دو سال گذشته بیش از 400 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 20 هزار میلیارد تومانی در قم به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش شهرنیوز، حسن طلایی در آئین آغاز گام چهارم قم در مسیر تحول که با افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 170 پروژه بزرگ شهری همراه است، ضمن تبریک هفته دولت، اظهار کرد: مدیریت شهری قم، شعار قم در مسیر تحول را عملی کرده است.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، مطرح کرد: در کنار تمام این مشکلات تیم مدیریت شهری قم در راستای تحول شهر، تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم بابیان اینکه اقدامات خوبی در سال‌های اخیر رقم خورده است، عنوان کرد: طی دو سال گذشته بیش از 400 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 20 هزار میلیارد تومان در قم به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه هشت منطقه شهری به کارگاه عمرانی تبدیل‌شده است، خاطرنشان کرد: 35 تقاطع برای شهرداری پیش‌بینی‌شده بود که 22 مورد آن به بهره‌برداری رسیده است.

طلایی بابیان اینکه برخی از این تقاطع‌ها، محلات برخوردار را به کم‌برخوردار متصل می‌کند، تصریح کرد: کمیته‌ای به نام محلات کم برخوردار در شورای اسلامی شهر تشکیل‌شده است تا به محلات کم‌برخوردار به‌صورت ویژه رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته این کمیته 300 میلیارد تومان بودجه برای این محلات اختصاص داد، یادآور شد: امسال این بودجه افزایش دو برابری داشته است که نشان می‌دهد شورای شهر نگاه ویژه‌ای به محلات کم برخوردار دارد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم بابیان اینکه برخی از خیابان‌های قم بیش از نیم‌قرن راکد بوده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به بلوار شهیدان برقعی و فاز 5 عمار یاسر اشاره کرد، ابراز کرد: این دستاوردها در سایه تلاش و همکاری میان مدیران شهری به‌دست‌آمده است.

انتهای پیام/104


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/9QN2